STOŁÓWKA SZKOLNA
**********************************************************************************************************************************
Odpłatność za obiady za miesiąc
Wrzesień 2023 wynosi:
(18 dni x 5,50 zł) = 99 zł
Wpłat można dokonywać w pokoju nr 4 (parter)
w dniach: od 04.09.2023r. do 10.09.2023r.
Zwracamy się z prośbą o uiszczenie opłat za obiady na konto Bank Paribas 85 2030 0045 1110 0000 0193 1300
W tytule przelewu: wpłata za obiady / imię i nazwisko dziecka / klasa / za miesiąc
**********************************************************************************************************************************
Jadłospis 06.09.2023-15.09.2023
**********************************************************************************************************************************
Deklaracja na obiady – podpisaną proszę przynieść do p. Intendent
Zachęcamy uczniów do korzystania z obiadów w stołówce szkolnej
Obiady składają się z dwóch dań i kompotu.
Obiad wydawany jest dla uczniów w następujących godzinach:
10:35 – 10:45 (po trzeciej godz. lekcyjnej) – 10 minut – zupa dla klas I-III
11:30 – 11:45 (po czwartej godz. lekcyjnej) – 15 minut – przerwa obiadowa
12:30 – 12:45 (po piątej godz. lekcyjnej) – 15 minut – przerwa obiadowa
12:40 (na szóstej godz. lekcyjnej) – II danie dla grup świetlicowych
Cena jednego obiadu wynosi 5,50 zł.
Wpłata za obiady dokonywana jest:
na konto szkoły (przelew) lub u intendentki od 1 do 10 dnia roboczego miesiąca
Bank BNP PARIBAS 85 2030 0045 1110 0000 0193 1300
tytułem: wpłata za obiady / imię i nazwisko dziecka / klasa / za miesiąc
UWAGA: PROSIMY O NIE ZAOKRĄGLANIE KWOT PRZY WPŁATACH Brak wpłaty w powyższym terminie spowoduje wstrzymanie obiadów.
Zasady korzystania z usług stołówki szkolnej:
- Nieobecności dzieci na obiadach należy zgłaszać najpóźniej w tym samym dniu do godz. 8:30 pod numerem telefonu 76 835 04 54 , 76 835 69 21 lub osobiście u intendentki szkolnej
- Wszystkie nieobecności zgłoszone z zachowaniem powyższego terminu będą odliczane od wpłaty za kolejny miesiąc ( kontakt z intendentem w celu ustalenia wysokości wpłaty). Nie będą odliczane nieobecności nie zgłoszone lub zgłoszone po terminie.
- W miesiącu czerwcu i grudniu odpisy nie będą odliczane ( zamknięcie okresu finansowego)
- Kwota wpłaty na cały miesiąc będzie podana na tablicy ogłoszeń i stronie internetowej szkoły.
- W przypadku rezygnacji z obiadów od następnego miesiąca, fakt ten należy zgłosić pisemnie u intendentki szkolnej do 20 dnia miesiąca, w którym uczeń korzysta z obiadów.
Jadłospis do wglądu wywieszony jest przy stołówce szkolnej.
Marta Kaszuba – intendent